søndag 23. mai 2010

Andre dag Frya

Her sitter Bambi (datter av Laziba og tante til Cobra) og Cobra.

Andre dag på Frya var vel så morsomt som første dagen. Som bildet viser møtte vi Bambi igjen, eller Baby som vi også kaller henne. Alltid kos å få hilse på henne, og Cobra måtte jo bare få litt familie tid sammen med slekta. I lag med seg hadde de datter av Bambi, nemlig Kick.
Robin og Balder etter premieutdelingen av barn og hund

Begge to gikk barn og hund. Robin med Cobra og Balder med Hiff. Den yngste og minste deltageren med den eldste og største hunden! Det gikk strålende for begge to, og de var veldig stolte på premie utdelingen og tok i mot sine rosetter, bøker, reflekser etc:))

Lykke vant uoffisielt agility for nybegynnere

Lykke har aldri sett en agility bane, og langt mindre prøvd apparatene (I hvertfall ikke som jeg erindrer). Jeg fikk testet banen ca 5 min, og gikk gjennom de ulike momentene. Mønet syntes jeg var høyt og skummelt, så den bestemte jeg meg for å droppe. Hadde ingen lyst att Lykke skulle dette ned og ødelegge seg. Den var bra glatt og jeg tenker att det er greit å lære inn det momentet før vi kaster oss ut i det. Vi startet og løp i vei, Lykke hoppet og løp i tunneller, lengde hoppet gikk som en drøm, slalomen funket og selv pølsa gikk bra. Strålende innsats fra damen, og resultatet var att vi vant klassen. Artig:) Vi fikk en flott skål fra Hadeland glassverk, i samme serie som glasset Chili vant i går i LP.

Marianne og Chika vant uoffisiell Agility stor for viderekommende. Gratulerer så mye:)
Her er de 4 beste bernerne i lp kl.I (og de fem beste i klassen, det var en Rotweiler som vant. Fra venstre: Stian med nr.2 i klassen Ugh Ugh`Hugo av Hiselfoss og med nr.5 Dum og Deilig Av Hiselfoss. Hugo ble klubbmester i klassen. Deretter Jeg og Chili nr. 3 i klassen og andre beste berner. Og Linn med Melkebarts Draum nr.4 i klassen og tredje beste berner.

Her er tre av de som deltok i kl II. Marianne og Chika vant, Kjersti og Lille My ble nr. 3 og Jeg og Lykke nr. 5

Her er Chili med sløyfa si


Hiff med Hp rosetten

Hiff gikk veteran og fikk rød sløyfa og endte med Hp, kjempe bra. Veldig fornøyd med den gamle damen vår. Søtnosen kunne jo fått blått, og hun trengte heller ikke få Hp, så jeg er kjempe fornøyd:))


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar