tirsdag 2. februar 2010

På helgebesøk til Pia

På lørdagen reiste vi ned og besøkte Pia. Hun bor i Hvittingfoss med alle hundene. Dette er Zequita, hun var en bursdagspresang fra Meg, Mamma og Pappa til Pia. Zequita er blitt 10 år og var Pia's første egne hund. Hun har alltid vært inne hund, men har i perioder også kost seg ute. Når hun hørte at jeg kom var det full hopp og sprett på den gamle damen, så jeg måtte jo ned å hilse på henne. Hun og vår Tequila var veldig gode venner, like gamle og de to hadde mye glede av hverandre.
Her har Hiff, Lykke og Chili blitt hundegårdsbikkjer! I denne gården er det både tak og innemuligheter på platting. Valpene til Christian går her, fem stykker som er ca 4 mnd. blitt. De syntes selvsagt det var veldig spennende å få besøk. Men da Chili kom løpende inn og hoppet rundt, skvatt de alle sammen inn i hundehusene sine. Etterhvert ble de ganske så trygge på denne store saken, som ville leke, men helt trygge var de nok ikke "S". Her ute fikk de lov å være en stund, sosialisere valpene litt.

Chili i full lek med valpene

Og da fetteren min Morten og hunden hans King og kusinen min Kirsti med familie og dems hund Eyra kom ble det enda mer fart i hundegårdene. To nye hunder å hilse på, Chili var helt i hundre:) Hvem kommer nå?

Vi hadde det super koselig både to-bente og firebente, og jeg håper vi kan treffes slik flere ganger. På kvelden kom valpene inn og det var bare super artig for ungene. Både Robin, Balder, Julie og Max lå på gulvet med valper over seg. Her er valper, unger og voksne. Alle selfølgelig sittende og liggende på gulvet.


Takk for laget:0)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar