fredag 29. januar 2010

Gutta Boy's med bernerluer

Dette har vært en koselig uke. Vi har hatt storfint besøk fra Spania da Pappa og AnneGrethe har vært hos oss. Ungene og vi har storkost oss, nå gleder vi oss bare til de kommer tilbake:0)



På torsdag fikk vi dessuten flotte Luer/halser i posten. De var kjempe fine, og tusen takk til kennel Roabamsen og Sissel som har laget dem:0) Guttene visste ingen ting, og de ble jublende glade da de fikk hver sin blå. Resten av kvelden var luene på, selv under barnetv tittingen. Robin troppet dessuten stolt opp på skolen dagen etter, og visstnok var det mange som gjerne ville ha slike, artig. Robin og bernerlua


Balder og berner lua, en tanke trøtt også.


En annen ting jeg har gjort er å meldt på Hiff i konkurransen Norges peneste Hund. Jeg gjør mye rart, men tenkte at det er jo morsomt. Hiff blir 10 år nå 29 februar, skuddårsbarn til og med, og da måtte jeg jo melde på den søte gamle damen. Og ikke før hadde jeg sendt inn bilde og tekst av gamlemor, så tenkte jeg at dette er jo artig for ungene. Og vips, fem minutter senere hadde jeg påmeldt både Robin "sin" hund Cobra og Balder "sin" hund Chili. Herregud, men men gjort er gjort. Så nå sitter jeg her og tenker stakkars Lykke da. Så det spørs om ikke Ken også får med en representant han også, om han vil eller ei. Lykke er jo like vakker hun! Så en liten impulsiv handling der jeg leste VG-nett nå i kveld, ble jo plutselig til ganske mye jobb. Måtte jo finne noen fine bilder og. Godt man ikke har alt for mye å gjøre, slik at man av og til kan gjøre slike sprø ting som dette!!

Hiff, nå også som kanditat til Norges Peneste hund "S"

God helg, alle sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar