onsdag 9. september 2009

Trening i avd. øvre Romerike

Dette var kult, Lykke vil trene mer!

I dag skulle vi til pers, både jeg og Lykke, Marianne og Chika og Monica og Mira. Og jeg hadde i hvertfall sommerfugler i magen:)
Den ånden som kom over meg i forrige uke, dalte ganske fort igjen, så noen trening denne uken har det ikke blitt. Men Lykke skjønte greie ganske fort hun, og var med. Og dagen i dag var egentlig mer trening for meg. En og en av oss gikk og Arild kommenterte, og her er det så enkelt at hvis man ikke tåler å høre sannheten har man ingen ting der å gjøre "S" Den ene av oss startet gåinga som i skihopp! Den neste av oss gikk som en soldat med henda knytt bak på ryggen, ja gjett hvem det var.... Og siste mann kunne smile mer... he-he. Vel vi fikk jo kjørt oss, og lekse fikk vi og, så dette må jo bare bli bra:O)
Her er det bare hjem og trene. Jeg har jo som kjent vært litt stor i kjeften! så målet mitt er Elite, og for de som så oss i dag, så ja vi har ett godt stykke igjen.
Vi skal alle beherske fri ved fot og dekk under mars til neste gang. Og det første vi må lære er å gå ordentlig. Jeg fikk så øra flagra for å gå for fort, og i helomvendingene mine snudde jeg så fort at Lykke nesten datt av. Etterhvert fikk vi ett bra tempo i følge Arild, men det var veldig sakte, syntes nå jeg. Men vi gjør som sjefen sier "S" Og vi skal GÅ gjennom høyre og venstre svinger ikke kaste oss rundt. Jeg har nok litt å jobbe med ja. Men dette er pirk altså, skikkelig pirk for å få høyere poengsum. Monica og Mira får instruksjon

Chili fikk også trent. Trente med henne først, sammen med resten av Øvre Romerike. Hun hoppet og danset og syntes at dette var festlig. Chili er veldig myk, så da jeg korrigerte litt under fri ved fot, så ble det nesten for skummelt for den lille damen, he-he. Hun gikk uten bånd i fri ved fot, og plutselig så hun Lykke på sidelinja, og skulle av største selvfølgelighet danse mot henne! og da var det bare å stoppe den lille damen, og følgelig stoppe henne fysisk ved å holde henne igjen i de hårene jeg fant! Dette ble nesten for mye for den lille damen, og resten av treningen var hun en blanding av ål og kenguru. Ål hvergang hun trodde jeg skulle korrigere og kenguru når hun fikk ros, da var det hopp og sprett og kjempe glad, he-he. Så søt den lille bølla. Men det skal være sikkert og vist, jeg krever at hundene mine hører, jeg flyr ikke etter en villstyring som bestemmer selv. Da er det kjapp korrigering, og så får vi disse åle-kenguru hundene!! Og så pøse på med ros, slik at de blir oppmuntret og lysten til å trene videre bare øker. Det skal bli spennende å se med henne fremover:)

Takk for flott trening:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar