lørdag 12. september 2009

Hipp Hipp Hurra

Robin ble syv år på torsdagen (10/09). Vi feiret med Kino og tur på peppes. Kinoen var Gubben og Katta, og vi var faktisk helt alene i hele salen! Filmen var artig den, men det var nok været og tidspunktet (kl.17)som gjorde det folketomt. Men det var da artig for oss. Robin satt både foran og helt bak i løpet av filmen, og en tur ned til lerrete for å lage litt figurer som da kom på filmen. Det kan nok hende at filmen ikke var av de mest spennende for Robin, men da Balder også skulle på Kino, så måtte det bli slik. Jeg og Robin skal ta oss en tur på G-gjengen en av de nærmeste dagene, og den er nok litt mer spennende tenker jeg. Visstnok en gjeng med høyteknologiske Rotter som flyr rundt!! Vi hadde en fin bursdag. Selskap for familien var forrige helg og barnebursdag er i dag kl. 14. En haug av ivrige gutter som myldrer inn dørene her:) Jeg har laget både skattejakt og vannballonger som skal skytes på blink, etc etc.

Ellers de dagene som har vært siden torsdag har jeg og Lykke vært riktig så flinke. Vi har trenet vi "S" på raske dekker og riktig gåing. Dekken er snart i boks, så da trenger vi flere utfordringer! Både Lykke og jeg er kanskje litt kjappe og utålmodige, så vi får vel kanskje roe ned og pirke litt...akk så kjedelig...he-he Her har vi trenigspause, litt lek. Hiff lå egentlig og koste seg, men kunne ikke dy seg da de to andre damene kom med en pinne "S"

Hiff blir bare søtere og søtere, den gamle damen. Kanskje hun begynner å bli litt valpete og glemsk slik mange gamle gjør! og da får litt valpe utseende! Vel, jeg har ikke merket noe på glemskheten, men tok ett søtt bilde av henne, og der ser hun akkurat slik ut "S"Etter operasjonen er hun kvikk og rask, men har slitt med inkontinens. Det har i hvertfall ikke vært noe gøy. Hun ble satt på Incurin, noe som funket ok i noen uker. De små dråpene inne i huset forsvant, men lukta var der fortsatt. jeg har derfor vasket henne stort sett hver kveld, før hun skal inn, og bokser shortsen har også kommet på. Klaget min nød til Katarina (hjertespesialisten) forrige uke, og hun sendte resept på ny medisin. Denne ble hentet og hun har nå brukt den ca en uke. Og nå er hun slik hun var før, ingen lukt, ingen flekker etc. Kjempe deilig. Det var nemlig ikke gøy å ha den søtlige kvalmende spesielle lukta rundt omkring. Æsj... Stakkars Hiff, jeg vasket så ofte jeg klarte og da holdt det ca en dag, litt slitsomt. Hun går fortsatt på Incurin, men har trappet ned til en tablett pr.dag. Skal prøve litt egen dosering. Vi startet med full dose på begge medisiner. og så skal jeg trappe ned på en og en, for å finne riktig dose.

Chili har også fått sine treningsøkter, er fortsatt litt ål-kenguru, he-he, men det er greit å vise lederen at man er litt ydmyk. Bedre det, enn de som viser fingeren, og jeg vil ha myke hunder og da er det veien å gå:)

Vel ha en god helg folkens, nå skal jeg ta imot litt barn som skal på fest:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar