onsdag 3. juni 2009

Noen som trenger?












I går var en flott dag, så tenkte jeg skulle få ryddet litt. Dessuten begynner Chili å bli stor, så stor at flyburet tilpasset to store hunder i den store bilen vår, begynner å bli litt trangt for alle tre. Derfor tenkte jeg å finne frem ett bur til og sette i bilen. Buret ble brukt en gang på en flytur, til en riesen, og er perfekt plass til Chili og til at hun vokser. Det ble kjøpt inn også med tanke på flyturer, da det store flyburet vi har er i største laget å drasse med seg rundt på flyplasser. I hvertfall når man skal fly med èn hund. Lykke passer i buret, og er ett fint flybur til henne. Jeg og Balder vasket buret og ordnet med tepper etc. Chili prøvde buret og hadde god plass. Skuffelsen ble derfor stor, da det ikke var plass til begge burene i bilen. Så nå har jeg ryddet boden, og vil nødig putte det inn igjen. Vi har også fått likt bur etter hunden til pappa som nå er borte. I boden fant jeg flere ting, som egentlig bare ligger der. Bortkastet å la det ligge slik. Pet step, rampe for hunder, ble kjøpt til Hiff, da hun fikk forkalkninger i ryggen. Damen er derimot litt sta "S", så agility er helt greit, men det får være måte på inn i bilen. Den er derfor også bare brukt en gang, og ble så pakket tilbake i boden. Og jeg fant også en helt ny kløv, Laika kløv. Tok med meg noen kløver fra butikken vår i byen. Denne er derfor aldri brukt og er berner str. Jeg har da omtrent bare 5 stykker å velge mellom til mine hunder, så da er det bedre å selge denne.
Alt er lagt ut på Finn, legger allikevel ut bildene fra ryddesjauen i boden her også i tillfelle noen berner mennesker trenger "berner" ting:)
Har også ett pro plan utstillingstelt. Ubrukt, aldri tatt ut av pakningen og ett dobbelt drag til pulk, kjerrer etc. Aldri brukt. Står på hytta, har derfor ikke bildet. Vi har brukt trespann drag på våre turer, og har andre brukte drag, så trenger ikke dette. Alle tingene selges for 1000 kr. pr. stk. Pet step, buret og Laika kløv selges hos forhandlere til 18oo-2000 kr.
Vel, det var ryddesjauen i boden, jeg fant også maling, så i dag skal det males.... uff så kjedelig. Men greit å få det gjort:)


3 kommentarer:

  1. Hei!
    Er kjempeintressert av utstillingsteltet. Kan ikke du maile meg hvis du fortsatt har det til salgs?
    MVH Agneta Øhrn
    Kennel Frozzen Delight
    niwels@online.no

    SvarSlett
  2. Hei,
    Har du flybur til salgs?
    Mail: Aydar0409@Gmail.com

    Mvh
    Ayda Rasmussen

    SvarSlett
  3. Hei,
    Har du flybur til salgs?
    Mail: Aydar0409@Gmail.com

    Mvh
    Ayda Rasmussen

    SvarSlett