lørdag 16. mai 2009

Hipp hipp hurra for seier til Alexander og Norge!

Dette var jaggu gøy å få med seg, og det var virkelig fortjent til Alexander. Grattis grattis, Morsomt. Og sangen er virkelig bra, så bra at vi kanskje skal bruke denne sangen til Showet vi jobber med i Freestyle?? Vi har jo pratet om at sangen skal ha litt trøkk, og det får vi ihverfall på denne. Jeg har allerede tusen tanker i hodet om hvilken øvelser vi kan gjøre hvor i sangen. Er det dette som kalles å være hekta på hund....
Over til noe helt annet, jeg og Lykke var i LP ringen på onsdag, på Ekeberg. 4 ringer og masse folk, faktisk en del bernere også, da avdeling Østfold stilte sterkt. Imponerende og artig at en avdeling kan jobbe felles mot mål, og stille opp sammen.
Det ble litt tid å vente da det var 14 med i KL I. Vi var nr. 11 som skulle inn og ble med i den andre fellesdekken. Lykke skåret 10 poeng på dekken og tannvisningen, og startet veldig bra:) Men på plassen oglineføringen var ikke i nærheten av det hun bruker å være, men men. Det er jo hennes beste øvelser, så regner med at vi kjapt er tilbake der vi pleier. Hopp over hinder gikk i dag perfekt. Så i dag skoret vi høye poenger på hennes vanskelige øvelser og "lave" poeng på de hun kan. Egentlig er jo det greit, da hvet jeg at hun nå kan de vanskelige og kan legge lista deretter. Skal begynne med litt godbit depoer igjen og se hvordan hun reagerer på det. Til helgen er vi nemlig klare for stevner både lørdag og søndag, og jeg gleder meg veldig. Onsdagen var vi 2 1/2 poeng unna opprykk. Litt surt, men jeg er fornøyd jeg, det var varmt og tok 1 1/2 time før vi var i ringen. Nå er vi klare til vanntrening på tirsdag, kurs mandag og onsdag og utstilling torsdag samt LP lørdag og søndag. Med andre ord så har vi en aktiv og morsom uke foran oss:)
Vi ønsker alle en god 17-mai og Gratulerer alle sammen med dagen. Nå skal jeg hoppe til køys og drømme videre om hvilken øvelser som passer hvor i den flotte sangen fairytale, og finne ut hvilken ektemenn som må i ilden på Fryja som danserne i Frikar, ha ha:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar