onsdag 28. april 2010

Nytt stevne


Lykke lurer på hva det lukter av den damen ved siden av!!


Helgen gikk ikke så veldig bra for Lykke sin del. Dvs. hun var kjempe flink med gode karakterer og jeg begynte å senke skuldrene for jeg tenke att flott nå er vi snart gjennom, og håpet om opprykk var ikke så langt unna. Men så fant Lykke en flekk blod på gulvet, fra løpetid og forrige ekvipasje. Vel, da var det som å dra ned en rullgardin og så funket ingen ting etter det. Dvs. vi klarte å karre til oss 6,5 på innkallingen med stå, men resten var total katastrofe!! Kan vel si att jeg ble en smule forbannet og gikk og spurte ekvipasjen før meg om hun hadde løpetispe. Vel, svaret visste jeg jo, for hele gulvet var tilsølt. Hadde vi enda vært ute, men dette var på glatt gymsalgulv, så alle flekken var dratt utover og blitt megastore. Og selvsagt ville ikke Lykke putte rompa si opp i dette. Egentlig burde hele ekvipasjen blitt disket, for reglene er tydelig på løpetid. Og i beste tilfelle burde ekvipasjen/eieren av hunden vært såpass oppegående att hun hadde sagt i fra, slik att jeg fikk gått først. For hun var nemlig veldig klar over att det ikke var lov, for hun hadde mailet flere mailer til arrangørene og spurt om hva hun skulle gjøre.
Vel, vel, ikke vits å ergre seg mere over det. Bare så synd att ikke dommeren tok affære, for jeg sa jo att det var blod over hele gulvet, og han så jo selv forandringen hos Lykke. Han burde bare brutt, og satt opp en improvisert ring ute etc, og gjort resten av øvelsene der. Men, det er nå min mening. Tror ikke den ekvipasjen stiller med løpetid igjen, i følge de rundt var jeg ganske så hissig;)


Men det som var riktig så bra, var att Chili overrasket stort. Hun gikk veldig bra i LP kl I, røyk på dekken da alle de andre reiste seg. Men den øvelsen kan hun heller ikke. Resten gikk fantastisk bra, så bra att vi karret oss til en tredje plass av 7 påmeldte. Og hun fikk masse skryt av dommeren:))






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar