onsdag 24. mars 2010

Nye halsbånd!

Både Lykke og Chili har vært en stund uten halsbånd, ikke noe som egentlig plager hverken dem eller oss, men det kan jo være kjekt å ha av og til allikevel.
Da katalogen på halsbånd fra Hunter tok lenger tid å få enn planlagt, måtte jeg bestille noen andre halsbånd i mellomtiden. Vet ikke helt om jeg er så fornøyd, for som dere ser av bildet av Lykke under, så er det med nagler... Ikke helt min stil kan man vel kanskje si... jeg som bruker å ha hester eller søte hunder på halsbåndene! Det var desverre den eneste typen de hadde på Dogman (i bredt lær), så da måtte det bli slik. Samme dag som jeg fikk halsbåndene kom også brosjyren fra Hunter. Så nå har jeg god tid til å kose meg med den brosjyren:) Her har de halsbånd som er bare kjempe stilige, i alt fra elg skinn, til øgle- og krokodille skinn. Virkelig fine. Bredden varierer fra de forskjellige halsbåndene, men stort sett så er de ca 3-4 cm brede. Skinnet er helt utrolig mykt og ikke stive eller harde å ha på. Båndene fra Dogman var også veldig myke, kanskje det er mulig å fjerne pynten? Jeg får ta en nærmere kikk på de, men foreløpig er både Lykke og Chili blitt pønkere!

Til slutt, tusen takk Elin og Toril (kennel Lee Armand) for koselig lesing på bloggen deres i dag:0)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar