lørdag 23. oktober 2010

valpe video

Valpene er nå fem uker. De tar alt som den største selvfølge og raser rundt i huset. Å bite og herje med de store er selvsagt fryktelig morsomt. Lykke er den rolige og tillater alt. På bildet under er det den blå hannhunden som biter og drar i beina hennes. Lykke er like rolig, det ser faktisk ut som hun ikke merker det, men det gjør hun nok, for de skarpe små valpetennene er som små syler. Snille gode Lykke ligger like rolig:)



Knerten tar ett godt tak i poten til Lykke. Den sorte gutten.

Mere kos med Lykke, her deltar også valpemor Cobra
Etter en liten powernap er de klare igjen;)

Her er det lille Blå som lurer på om han snart kan få komme opp og ut i resten av huset.
Og jeg da, når skal jeg få komme opp? Lille blå er veldig skuffet over at kjøkkenet var stengt av. Det har aldri skjedd før, merkelige greier.... Jeg tok video, og hvis det i det hele tatt skulle være noen valper med, så måtte omerådet begrenses litt:) Ja ja, så får jeg tusle tilbake igjen da...
Her er videoen jeg tok. Desverre er nytt kamera fortsatt ikke kjøpt inn, slik at det gamle gjør så godt det kan. Det ble litt mørkt, men man ser da litt av de søte tassene.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar