lørdag 18. september 2010

valpene er født:)

3 stk flotte valper etter Pirrka og Cobra ble født i natt. Første mann en sort tispe var desverre død. Her ligger en sort hannhund (underst) og to stk blå (tispa øverst og hannhunden nederst). Denne gangen er det i hvertfall ikke vanskelig å skille på valpene:) Tispa er litt lysere, mer sølv farget med sorte flekker, og hannhunden har litt mørkere grå farge med mindre sorte flekker. Stilige. Og jeg fikk den blå tispa jeg ønsket meg, men jeg klarer liksom ikke riktig å være kjempe glad og er selvsagt fortsatt litt preget av den som var død. Stakars liten, men slik er det bare. Den har nok ligget forlenge i fødselskanalen og jeg fikk desverre ikke liv i henne. Nr. to som kom var også temmelig livløs, men han fikk jeg fart i:) Vi får kose oss med de vi har.

Her ligger de. Tispa er som tisper flest, tar godt for seg i matfatet og blir nok god og rund:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar